Import pojazdów

Import samochodów z USA i Kanady

Nasi doświadczeni specjaliści chętnie Ci pomogą. Zapewniamy, że współpraca z nami gwarantuje sprawny, szybki i profesjonalny proces sprowadzenia pojazdu z Ameryki. Posiadamy dostęp do najpopularniejszych portali licytacji: Manheim, Adesa, IAAI, COPART oraz innych. Współpracujemy z przewoźnikami większości portów USA i Kanady. Wysyłamy auta w standardowych kontenerach oraz ponadwymiarowe pojazdy RO-RO. Od lat prowadzimy import aut z USA.

Ty wybierasz wymarzone auto na jednej z aukcji w USA lub Kanadzie. Przesyłamy Ci opinię na temat samochodu na podstawie ogłoszenia oraz raportu: VINRAPORT. Decydujesz, jaką maksymalną kwotę możesz przeznaczyć na zakup. Następnie podpisujemy umowę. Po wygraniu licytacji dokonujesz ustalonej płatności. Kompleksowo zajmujemy się całą dokumentacją oraz procedurą dostarczenia Twojego samochodu. Na życzenie Klienta – naprawiamy sprowadzony samochód. Dostarczamy Twoje auto z USA i Kanady pod wskazany adres w Polsce.

Szukamy dla Ciebie auta, na podstawie danych, które nam dostarczysz. Marka, model, rok, cena, czy ma być uszkodzony. Przesyłamy Ci ofertę z wszystkimi danymi, cenami, raportem VINRAPORT. Decydujesz, jaką maksymalną kwotę możesz przeznaczyć na zakup. Podpisujemy umowę. Po wygraniu licytacji dokonujesz ustalonej płatności. Kompleksowo zajmujemy się całą dokumentacją oraz procedurą dostarczenia Twojego samochodu. Na życzenie naprawiamy sprowadzony samochód. Dostarczamy Twoje auto z USA i Kanady pod wskazany adres. 

W tym punkcie dostępny jest wariant 1 oraz 2 wyboru auta. Przy czym to my określamy cenę końcową tzw. NA GOTOWO. Kompleksowo zajmujemy się całą dokumentacją oraz procedurą dostarczenia Twojego samochodu. Naprawą, konwersją z USA na EU oraz wykładamy środki na zakup auta. Ty dostarczasz nam zadatek oraz promesę banku na kredyt lub leasing na to auto. Jest to najczęściej wybierany sposób na import aut z USA przez naszych Klientów.

ZAKUP I IMPORT SAMOCHODÓW Z USA I KANADY

Krok 1 - Wybór samochodu

Wspólnie wyszukujemy odpowiedni pojazd z dostępnych aukcji. Współpraca odbywa się za pomocą kontaktu telefonicznego/mailowego lub za pomocą mediów społecznościowych.Na tym etapie wyliczamy również wszystkie koszty. Uwzględniamy prowizję domu aukcyjnego, koszty transportu, frachtu, opłat celno-skarbowych. W przypadku samochodów uszkodzonych, na życzenie klienta, wstępnej wyceny kosztów związanych z remontem samochodu.Jeżeli zdecydujemy się na konkretny pojazd, weryfikujemy go w bazie VINRAPORT, aby mieć pewność co do stanu technicznego pojazdu.

Krok 2 - Wpłata kaucji, umowa

Kolejnym krokiem po wyborze pojazdu jest podpisanie umowy między stronami oraz wpłata kaucji w wysokości % wartości licytowanego pojazdu. Jest to niezbędne, ponieważ w przypadku wycofania się klienta po wylicytowaniu pojazdu i braku zapłaty za pojazd, dom aukcyjny pobierze z naszego depozytu karę finansową. W przypadku niepomyślnej licytacji, kaucja na życzenie klienta może być zwrócona lub zostaną podjęte kolejne próby licytacji innych pojazdów. Nie ma żadnego limitu dotyczącego ilości licytowanych przez nas dla Państwa pojazdów. W przypadku pomyślnej licytacji, kwota zostaje uznana jako prowizja, a koszty zostają pomniejszone.

Krok 3 - Płatność

Po wygranej licytacji mamy dwa dni robocze na zapłatę pełnej kwoty licytacji oraz prowizji dla domu aukcyjnego. W przypadku spóźnienia dom aukcyjny nalicza karę za każdy dzień zwłoki. Płatności należy dokonać na nasze konto lub bezpośrednio do portalu aukcyjnego.

Krok 4 - Transport do portu, fracht

Po zaksięgowaniu wpłaty, organizujemy odbiór pojazdu z placu domu aukcyjnego. Wybieramy najbliższy port, do którego transportujemy pojazd. Tam następuje załadunek do kontenera. Pojazd rozpoczyna drogę morską do jednego z wybranych portów: Rotterdam, Bremerhaven, Hamburg, Gdynia lub Klajpeda.

Krok 5 - Odprawa celna

Po przybyciu auta do portu w Europie, w imieniu klienta organizujemy opłaty celno-skarbowe. Po zakończeniu procedury celnej klient jest zobowiązany do przelewu należnej kwoty na nasze konto albo konto agencji celnej lub ustalamy płatność przy odbiorze pojazdu.

Krok 6 - Transport do klienta

Po zakończeniu procedury celnej, organizujemy transport do Polski. Samochód trafia prosto pod wyznaczony adres. Jeżeli zdecydujemy się na płatność przy odbiorze, wówczas pod wskazanym adresem rozliczamy się z odprawy celnej oraz transportu. Import auta z usa jest zakończony.

auto z usa

Potrzebujesz pomocy przy zakupie samochodu z Kanady lub USA?

Zapewniamy, że współpraca z nami gwarantuje sprawny, szybki i profesjonalny proces sprowadzenia pojazdu z USA lub Kanady.

+48 514 554 354